Kahvilan ulkoseinän kollaasi


 


Saimme viestin finnairilta 19.9 että hakevat ihmisiä vaihtamaan päivälentonsa yölentoon ylibuukkausten vuoksi hyvää korvausta vastaan. Yritimme tuolloin soittaa mutta puolen tunnin jonottelun jälkeen löin luurin kiinni.

22.9 tuli toinen viesti jossa sanottiin että hakevat edelleen halukkaita vaihtamaan päivälennon yölentoon. Soitin jälleen ja tällä kertaa pääsin jopa puhumaan asiakaspalvelijan kanssa. Selittelin asiaa ja kyselin miten voisimme päästä päivälennolla takaisin Suomeen kun seuraavana päivänä on työpäivä. Kaveri sanoi että monet ovat jo tarttuneet tarjoukseen ja tilanne näyttää nyt hyvältä ja lentonne lähtöön on aikaa vielä pari viikkoa joten ei hätää, ei kannata vielä tehdä mitään vaan odotella.

No mehän odoteltiin, eilen tuli viesti jossa kerrottiin että lentomme aikataulu on vaihtunut päivälennosta yölentoon. Olimme ihan shokissa, miten tämä nyt näin meni.

Olimme juuri lähdössä Makrilian kylään Giorgioksen luo syömään joten ajateltiin antaa asian hautua seuraavaan päivään. Ruoka oli jälleen kerran hyvää, Giorgios on hyvä kokki. Ruokailtiin ja lauleskeltiin, kuka enemmän ja kuka vähemmän mutta kuitenkin, kiva ilta jälleen kerran.

Aamu tuli ja hermot meni miettiessä mitä tuon finnairin kanssa oikein pitäisi tehdä. Soitin asiakaspalveluun ja oikein asiallinen kaveri onneksi saatiin puhelimeen. Mutta tilanne ei siitä miksikään muutu, ainoa vaihtoehto on 8.10 yölento. Tai sitten jos haluaa lähteä aikaisemmin niin perjantaina 6.10 löytyy vapaita paikkoja. Koska meillä olisi maanantaina työpäivä ei yölento ole vaihtoehto. Kone maanantaiaamulla kahden aikaan kentällä josta kolmen tunnin ajomatka kotiin eli kuuden jälkeen oltaisiin kotona. Ja kuudelta alkaisi työt, aika huono yhtälö. Siispä vaihdettiin lennot perjantaille.

Mutta koska tämä ei ollut finnairin tarjoama vaihtoehto emme saa mitään korvausta lentojen vaihtamisesta. Tullessa saatiin erittäin hyvää palvelua finnairin koneessa ja tästä myös kiitimme henkilökuntaa koneessa ja mainitsimme myös blogissamme. Jos on kiitettävää pitää kiittää ja se negatiivinen palaute miettiä vähän tarkemmin. Mutta nyt finnairin touhu on sillä mallilla että myös tästä pitää mainita. Eihän tämä ole mitään asiakaspalvelua, jokaisella on syynsä valita omat lentoaikataulunsa, syystä tai toisesta. En ymmärrä miten lentoyhtiä voi muuttaa ihmisten lentoaikatauluja oman etunsa mukaisesti tuosta vaan. 

Vajaa viikko jäljellä joten yritetään nollata tilanne ja jatkaa lomaa vaikka se vaikeaa onkin. Hyvä ruoka parempi mieli (ei ole ruokafirman maksama mainos) . Täältä vaan saa niin hyvää ruokaa, kiitos Ierapetra.

vanha kahvipurkki puunoksalla

markkionilta sipulia joka lähtöön
markkinoilta rättejä joka lähtöön
vaalimarkkinointia markkinoilla

Taverna Napoleonin nuori tarjoilija 10v


melkoinen ovenkahva/lukko

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Makujen maailma

Tästä se taas lähtee

Unelmakotia hakemassa